top of page
Ready for School

שאלות נפוצות ותשובות

  • האם השעון זקוק לסים על מנת לעבוד?
    השעון חייב סים קארד מסוג נאנו סים התומך בטכנולוגיית דור 4 על מנת לבצע שיחות, להתחבר לאינטרנט ול-GPS.
  • למה Mewatch ולא שעונים אחרים?
    אמינות, איכות וטכנולוגיה! אנחנו השעון ילדים היחיד היום שתומך בטכנולוגיית דור 4 המאפשרת גלישת אינטרנט חזקה עם בסיס חומרה ברמה הגבוהה ביותר. השעון מבוסס מערכת אנדרואיד המאפשר הורדת אפליקציות כמו וואטסאפ, המאפשר להורה לשוחח עם ילדיו בשיחות וידאו ללא הפרעות וניתוקים. ניתן להגדיל את הזיכרון במכשיר על ידי הוספת כרטיס זיכרון במידת הצורך.
  • האם ניתן להוריד אפליקציות לשעון?
    כן. השעון מבוסס מערכת אנדרואיד ועל כן ניתן להוריד אפליקציות לשעון כגון וואטסאפ, יוטיוב ועוד
  • האם ניתן לבצע שיחות וידאו?
    כן. ניתן לבצע שיחות וידאו עם אפליקציית הוואטסאפ או סיגנל בשעוני האקסטרה פרו יש אפליקצייה יעודית לשיחות וידאו
  • האם השעון עמיד במים?
    כן. השעון עמיד במים ברמת שטיפת ידים וגשם אנו ממליצים להוריד את השעון לפני כניסה למקלחת, בריכה ו\או ים.
  • האם השעון תומך בשפה העברית?
    כן. השעון מגיע עם השפה העברית מובנית
  • לאילו גילאים מתאים השעון?
    זה מאוד תלוי בהורה. על בסיס ההתנסות שלנו השעונים נרכשים לילדים מגיל 6 ומעלה על בסיס התאמת הדגם לגיל.
  • האם ניתן לראות את מיקום הילד בזמן אמת?
    כן. ניתן לצפות במיקום השעון כל עוד יש בו סוללה ואינטרנט.
  • מה זה מצב כיתה?
    מצב כיתה הוא מצב שבו ההורה מגדיר שעות לפעילות השעון דרך האפליקציה. לדוגמא: הורה שהגדיר מצב כיתה לשעון 8:00 - 13:00 בעצם מנטרל את השעון לשימוש על ידי הילד וניתן רק להוציא שיחות חירום. הילד עדיין יכול לצפות בשעה. תזוזה של המסך תציג תמונה של "מצב כיתה".
  • לכמה זמן הסוללה מחזיקה?
    סוללה אמורה להחזיק מספר ימים כל עוד השעון לא עובד שעות נוספות.
  • האם השעון מסתנכרן\מתחבר עם טלפון נייד?
    השעון הוא שעון טלפון ועובד עצמאית ולא יכול להתחבר לטלפון נייד. ניתן לבקש סים כפול מחברת הסלולר (אם החברה תומכת בסים כפול) וכך גם השעון וגם הטלפון יקבלו שיחות והודעות SMS. *חדש* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה. 5. סרקו את הברקוד בשעון
  • האם השעון מקבל הודעות וואטסאפ?
    לשעוני MeWatch K9 pro וMeWatch K10 Pro ניתן להוריד וואטסאפ לשעון דרך החנות של גוגל. האפליקציה מאפשרת שיחות קוליות, שיחות וידאו, הודעות קוליות והתכתבות טקסט. שעוני MeWatch eXtra Pro אינם תומכים בוואטסאפ. *חדש* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה. 5. סרקו את הברקוד בשעון
  • האם השעון עובד בחו"ל?
    השעון עובד בארצות אסיה ואירופה בלבד באמצעות סים מקומי.
  • מה ההבדל בין הדגמים?
    כל הדגמים שלנו מאפשרים: האזנה מרחוק, צילום תמונות מרחוק, איתור מיקום, מצב כיתה, שיחות וידאו באמצעות וואטסאפ. MeWatch K9 Pro: SOS לחצן מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB 8 GB Memory K9 Pro: 950 mAh 2מצלמות MeWatch K10 Pro: SOS לחצן מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB 8 GB Memory K9 Pro: 1080 mAh 2מצלמות
  • האם השעון מתחבר לאינטרנט דרך ויי-פיי?
    כן. ניתן להתחברת לאינטרנט גם דרך הסים וגם דרך ויי-פיי.
  • האם ניתן לשמוע מוסיקה דרך השעון?
    כן. מכיון שהשעון מבוסס מערכת אנדרואיד ניתן להוריד ספוטיפיי או לשים מוסיקה על כרטיס הזיכרון.
  • השעון אינו נדלק
    ישנם מספר סיבות לכך שהשעון עלול לא להדלק: סוללה ריקה, סוללה לא תקינה (פחות סביר), השעון ניסה לבצע עדכון גרסא והפעולה הופסקה באמצע מאיזושהי סיבה, חדרו מים לשעון, השעון חטף מכה או נפל ומשהו השתמש בחומרה וכו'... במידה וניסיתם להטעין את השעון והוא לא נטען יש לפעול על פי השלבים הבאים: 1. להוציא את הסוללה מהשעון. מי שלא יודע איך להלן סרטון הסבר : https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo 2. לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה והכיבוי (30 שניות). 3. להחזיר את הסוללה למקום ולוודא שהמגעים בסוללה נוגעים במגעים בשעון (שלושת הריבועים בסוללה נוגעים בהמגעים בשעון) 4. לחבר את השעון לטעינה למשך שעתיים לפחות. 5. לנסות להדליק את ההשעון מחדש. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
  • חדרו מים לשעון והשעון אינו מגיב \ יש אדים על המסך מבפנים
    במידה וחדרו מים לשעון יש לבצע מספר פעולות מיידית: 1. להוציא מיידית את הסוללה מהשעון. 2. לספוג את המים עם נייר סופג כמה שאפשר 2. להניח את השעון על השולחן כאשר המסך כלפי מעלה והחלק של הסוללה כלפי מטה. 3. להמתין ללא סוללה למשך 72 שעות לפחות. אסור לבצע: 1. אסור להטעין את השעון: עלול לייצר ולהאיץ את הקורוזיה בשעון 2. אסור להשאיר את הסוללה בשעון 3. אסור לייבש עם פן: דוחף את המים פנימה למקומות שעדיף שלא יגיעו אליהם מים. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, לא אומרים נואש, יכול להיות שרק הסוללה נהרסה ולכן יש להחליף סוללה. בכל מקרה מקרים של מים וקורוזיה אינם חלק מהאחריות על השעון אך עדיין נעשה הכל על מנת לעזור לכם לתקן את התקלה ולכן בכל אופן יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
  • לא מצליח לסרוק את השעון באפליקציית הורים
    על מנת לסרוק את השעון חייב להתקין סים עם אינטרנט בשעון. לא לבצע את הפעולה עם חיבור השעון ל-WIFI. שימו את הסים בשעון בדיוק על פי הסרטון: https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo במידה ולא תפעלו בדיוק על פי הסרטון השעון יחייג ויקבל שיחות אך אינו יהיה מחובר לאינטרנט. במידה והשעון גם לא מוציא ומקבל שיחות, יש לבצע את הפעולה של הוצאת הסים והחזרתו שוב בדיוק על פי הסרטון, ולהמתין לפחות 10 דקות שהסים יתחבר לאינטרנט. במידה ופעלתם על פי הסרטון ועדיין אתם לא מצליחים לבצע סריקה של הQR Code, יש לבצע את הפעולה ידנית כך: באפליקציה בטלפון של ההורה: כשהסורק מופיע על המסך בטלפון, כתוב בצידו השמאלי או הימני העליון של המסך: manual binding בצבע ירוק. לחצו על הכיתוב. בשעון: כנסו לאפליקציית QR Code ולחצו על ה-QR Code לחיצה קצרה, כעת הוא מציג מספרים, את המספרים יש להזין אותם באפליקציה בטלפון של ההורה. במידה והשעון אינו מציג מספרים זה אומר שהשעון אינו מחובר לאינטרנט באמצעות הסים ויש לבצע את הפעולה של הוצאת הסים והחזרתו שוב בדיוק על פי הסרטון: https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo ולהמתין לפחות 10 דקות שהסים יתחבר לאינטרנט. במידה והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
  • לא מצליח לבצע פעולות באפליקציית הורים לאחר סנכרון השעון עם האפליקציה
    על מנת לבצע פעולת האזנה, איתור מיקום, מצב כיתה וכו'... יש לוודא שהשעון מחובר לאינטרנט באמצעות הסים ולא באמצעות WIFI. תוציאו את הסים מהשעון ותחזירו אותו בדיוק על פי הסרטון: https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo במידה ולא תפעלו בדיוק על פי הסרטון השעון יחייג ויקבל שיחות אך אינו יהיה מחובר לאינטרנט ולא ניתן יהיה לבצע שום פעולה דרך האפליקציה. במידה והשעון גם לא מוציא ומקבל שיחות, יש לבצע את הפעולה של הוצאת הסים והחזרתו שוב בדיוק על פי הסרטון, ולהמתין לפחות 10 דקות שהסים יתחבר לאינטרנט. במידה והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ המספר 0512512025.
  • לא מצליח לבצע האזנה דרך האפליקציה
    על מנת לבצע פעולת האזנה, איתור מיקום, מצב כיתה וכו'... יש לוודא שהשעון מחובר לאינטרנט באמצעות הסים ולא באמצעות WIFI. תוציאו את הסים מהשעון ותחזירו אותו בדיוק על פי הסרטון: https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo במידה ולא תפעלו בדיוק על פי הסרטון השעון יחייג ויקבל שיחות אך אינו יהיה מחובר לאינטרנט ולא ניתן יהיה לבצע שום פעולה דרך האפליקציה. במידה ויש בשעון אינטרנט ורק האזנה לא עובדת, יש לצפות בסרטון הבא מדקה 4:00 ולהזין את כל הנתונים הדרושים על פי הסרטון: https://youtu.be/t_6yIvrD3Y0 לא לשכוח לשמור את השינויים שביצעתם על פי הסרטון. במידה והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
  • אין קליטה סלולרית, לא מוציא שיחות, לא מקבל שיחות ואין קליטת אינטרנט.
    במידה ואין קליטה סלולרית כללית בשעון יש לבצע את הפעולות הבאות: 1. להוציא את הסוללה מהשעון. מי שלא יודע איך להלן סרטון הסבר : https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo 2. לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה והכיבוי (30 שניות). 3. להחזיר את הסוללה למקום ולוודא שהמגעים בסוללה נוגעים במגעים בשעון (שלושת הריבועים בסוללה נוגעים בהמגעים בשעון) 4. להדליק את ההשעון מחדש ולהמתין 5-10 דקות במידה והצלחתם מצויין! במידה ולא הצלחתם יש לבצע עדכון גרסא דרך ההגדרות בשעון: התחברו לWIFI בשעון דרך ההגדרות כנסו שוב להגדרות ותגללו עד למטה ותלחצו על עדכון גרסה במידה ויש עדכון גרסא קיים יש לבצע עדכון גרסא ולוודא שאחוז הסוללה מעל 30%. בזמן העדכון השעון יאתחל את עצמו ויופעל מחדש בעצמו. המסך יהיה חשוך לגמרי ולעיתים יופיע הלוגו של MeWatch המסך. אין לגעת בשעון עד שיופעל מעצמו. במידה והצלחתם מצויין! במידה ולא הצלחתם יש לבצע שחזור הגדרות יצרן דרך ההגדרות: כניסה להגדרות גלילה עד למטה ולחיצה על "הגדרות שחזור" לפני שמאשרים שחזור הגדרות יש לוודא שאחוז הסוללה מעל 30%. בזמן האתחול השעון יאתחל את עצמו ויופעל מחדש בעצמו. המסך יהיה חשוך לגמרי ולעיתים יופיע הלוגו של MeWatch המסך. אין לגעת בשעון עד שיופעל מעצמו. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
  • מה לעשות אם השעון מתחמם?
    ראשית יש לקחת בחשבון שמדובר בשעון עם 1 גיגה זכרון ראם ו8 גיגה סכרון פנימי עם מעבד שמותאם לצרכים של השעון. שיחות טלפון ושיחות וידאו ארוכות ושימוש באפליקציות כמו יוטיוב \ וואטסאפ או משחקים למינהם צורכים המון אנרגיה וצריכת סוללה בשל התחברותם לאינטנט ובשל הצגת סרטוני וידאו. אנו ממליצים לא להוריד אפליקציות משחקים מורכבות, לא לבצע שיחות ארוכות, לצפות צפייה ממושכת בסרטונים או לבצע שיחות וידאו ארוכות בשעון כדי למנוע את התחממות השעון על ידו\ה של הילד\ה. במקרה והשעון ו\או הסוללה מתחממים כשהשעון אינו בשימוש (שיחות, אפליקציות וכו...) יש לפנות לשירות לקחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025 ולהסביר את התקלה.
  • בעיה בחיבור קוד mmi לא חוקי
    כאשר מגדירים אנשי קשר בשעון יש לוודא שלא מוסיפים מקש קיצור דרך לאנשי הקשר. הגדרת קיצור דרך בתוך איש הקשר תגרום לתקלה הבאה: קוד mmi לא חוקי. יש למחוק את הקיצור דרך מאיש הקשר ולבצע שמירה מחדש. שימו לב שהתקלה תופיע רק אם מחייגים לאיש הקשר ישירות מרשימת אנשי הקשר. במידה ותבצעו חיוג רגיל מהחייגן, השעון יאפשר ביצוע של שיחות יוצאות ויקבל שיחות נכנסות.
  • המסך נשבר. האם ניתן לתקן או להחליף?
    החלפת מסך בשעונים אינה מומלצת בשל העלות הגבוהה וסכנה שמשהו עלול להסתבך במגעים. כנ"ל לגבי החלפת רצועה. במקום זאת אנו מאפשרים החלפה של השעון הישן בחדש בעלות של 299 ש"ח. במידה ותרצו להחליף יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
bottom of page