
שאלות נפוצות ותשובות
- 01
השעון מגיע עם סים מובנה ועובד רק איתו. יש לבצע אקטיבציה לסים בלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/plans-pricing
- 02
לאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא. לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
- 03
פשוט תחייגו לעצמכם באמצעות החייגן שבשעון. אם מופיעה ההודעה שרשת הסלולרית אינה זמינה צריך לקחת בחשבון שלאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא.
לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
- 04
לאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא.
לא ניתן לחבר את השעון לאפיקציה במידה והשעון לא מחובר לאינטרנט באמצעות הסים
יש להמתין עד הסים יתחבר ויוציא שיחות מהשעון ורק אז יש לחבר את השעון לאפליקציה. לשעוני האולטרה מדריך המלא לחיבור השעון לאפליקציה לחצו על הלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/post/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%A0%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%94-mewatch-k9-k10-ultra
לשעוני L12 Prime מדריך המלא לחיבור השעון לאפליקציה לחצו על הלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/post/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%A0%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%94-mewatch-l12?srsltid=AfmBOoq782y1C6xfHBKNyL_3BFl8HmEpVNsCwlDVFD1Rcy2c-qowPTqz
לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
- 05
אמינות, איכות וטכנולוגיה! אנחנו השעון ילדים היחיד היום שתומך בטכנולוגיית דור 4 המאפשרת גלישת אינטרנט חזקה עם בסיס חומרה ברמה הגבוהה ביותר. השעוני האולטרה מבוססים מערכת אנדרואיד המאפשר הורדת אפליקציות כמו וואטסאפ, המאפשר להורה לשוחח עם ילדיו בשיחות וידאו ללא הפרעות וניתוקים. ניתן להגדיל את הזיכרון במכשיר על ידי הוספת כרטיס זיכרון במידת הצורך.
- 06
לשעוני האולטרה כן, מערכת ההפעלה היא אנדרואיד ולכן ניתן להוריד אפליקציות לשעון כגון וואטסאפ, יוטיוב ועוד. שעוני הL12 Prime מגיעים עם משחק חשבון מובנה ולא ניתן להוריד אפליקציות נוספות.
- 07
כן. בשעוני האולטרה ניתן לבצע שיחות וידאו עם אפליקציית הוואטסאפ בשעוני הL12 Prime יש אפליקצייה יעודית לשיחות וידאו
- 08
השעונים שלנו עמידים במים ברמת שטיפת ידים וגשם. חל איסור להכנס עם השעון למקלחת או לשחות עם השעונים. אין אחריות על נזקי מים.
- 09
כן. השעונים שלנו מגיעים עם השפה העברית מובנית
- 10
זה מאוד תלוי בהורה. על בסיס ההתנסות שלנו השעונים נרכשים לילדים מגיל 5 ומעלה על בסיס התאמת הדגם לגיל. דגמי ה-L12 Prime מתאימים לילדים מגיל 5 דגמי האולטרה מתאימים לילדים מגיל 7.
- 11
כן. ניתן לצפות במיקום השעון כל עוד יש בו סוללה ואינטרנט וכל עוד ביצעתם חיבור של השעון לאפליקציה.
- 12
מצב כיתה הוא מצב שבו ההורה מגדיר שעות לפעילות השעון דרך האפליקציה. לדוגמא: הורה שהגדיר מצב כיתה לשעון 8:00 - 13:00 בעצם מנטרל את השעון לשימוש על ידי הילד וניתן רק להוציא שיחות חירום. הילד עדיין יכול לצפות בשעה. תזוזה של המסך תציג תמונה של "מצב כיתה".
- 13
סוללה אמורה להחזיק מספר ימים כל עוד השעון לא עובד שעות נוספות.
לשעוני הL12 Prime יש סוללה עם הספק של 670mAh השעון צריך להחזיק יומיים שלושה ללא שימוש או יום עד יומיים בשימוש סביר. לשעון K9 Ultra יש הספק סוללה של 950 mAh השעון צריך להחזיק יומיים שלושה ללא שימוש או יום עד יומיים בשימוש סביר. לשעון K10 Ultra יש הספק סוללה של 1080 mAh שעתיים - חמש שעות יותר מה-K9 Ultra
- 14
השעון הוא שעון טלפון ועובד עצמאית ולא יכול להתחבר לטלפון נייד. על ההורה לבצע התקנה של האפליקציה היעודית לשעון שרכש ולסנכרן את השעון עם האפליקציה.
*חדש בשעוני האולטרה בלבד* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה.
5. סרקו את הברקוד בשעון
- 15
לשעוני MeWatch K9 Ultra וMeWatch K10 Ultra ניתן להוריד וואטסאפ לשעון דרך החנות של גוגל.
האפליקציה מאפשרת שיחות קוליות, שיחות וידאו, הודעות קוליות והתכתבות טקסט.
שעוני MeWatch L12 Prime אינם תומכים בוואטסאפ.
*חדש* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה.
5. סרקו את הברקוד בשעון
- 16
השעון עובד בארצות אסיה ואירופה בלבד באמצעות סים מקומי.
- 17
כל הדגמי האולטרה מאפשרים:
איתור מיקום, מצב כיתה, שיחות וידאו באמצעות וואטסאפ. MeWatch K9 Ultra:
SOS לחצן
מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB
8 GB Memory
950 mAh
2מצלמות
MeWatch K10 Ultra:
SOS לחצן
מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB
8 GB Memory
1080 mAh
2מצלמות דגמי הL12 Prime מאפשרים: האזנה מרחוק, צילום תמונות מרחוק, איתור מיקום, מצב כיתה, שיחות וידאו באמצעות אפליקציית הורים
2מצלמות
MeWatch L12 Prime:
SOS לחצן
מערכת הפעלה יעודית RAM 128
1 GB Memory
670 mAh
מצלמת סלפי
- 18
שעוני האולטרה: כן. ניתן להתחברת לאינטרנט גם דרך הסים וגם דרך ויי-פיי. L12 Prime: רק באמצעות הסים -אין אפשרות להתחבר באמצעות הווי-פיי
- 19
שעוני האולטרה: כן. מכיון שהשעון מבוסס מערכת אנדרואיד ניתן להוריד ספוטיפיי או לשים מוסיקה על כרטיס הזיכרון. L12 Prime לא
- 20
ישנם מספר סיבות לכך שהשעון עלול לא להדלק:
סוללה ריקה, סוללה לא תקינה (פחות סביר), השעון ניסה לבצע עדכון גרסא והפעולה הופסקה באמצע מאיזושהי סיבה, חדרו מים לשעון, השעון חטף מכה או נפל ומשהו השתמש בחומרה וכו'...
שעוני האולטרה:
במידה וניסיתם להטעין את השעון והוא לא נטען יש לפעול על פי השלבים הבאים: 1. להוציא את הסוללה מהשעון. מי שלא יודע איך להלן סרטון הסבר : https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo
2. לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה והכיבוי (30 שניות).
3. להחזיר את הסוללה למקום ולוודא שהמגעים בסוללה נוגעים במגעים בשעון (שלושת הריבועים בסוללה נוגעים בהמגעים בשעון)
4. לחבר את השעון לטעינה למשך שעתיים לפחות.
5. לנסות להדליק את ההשעון מחדש.
במידה והצלחתם מצויין!
במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025. L12 Prime: 1. המתנה של 48 שעות לצורך פריקת מתח של השעון והתרוקנות טוטאלית של הסוללה.
2. טעינת השעון למשך 4 שעות מינימום. 3. לחיצה ממושכת של 60 שניות על כפתור ההפעלה והכיבוי. במידה והצלחתם מצויין!
במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
- 21
במידה וחדרו מים לשעון יש לבצע מספר פעולות מיידית: 1. להוציא מיידית את הסוללה מהשעון. (בשעוני האולטרה בלבד)
2. לספוג את המים עם נייר סופג כמה שאפשר
2. להניח את השעון על השולחן כאשר המסך כלפי מעלה והחלק של הסוללה כלפי מטה.
3. להמתין ללא סוללה למשך 72 שעות לפחות.
מה אסור לבצע: 1. אסור להטעין את השעון: עלול לייצר ולהאיץ את הקורוזיה בשעון
2. אסור להשאיר את הסוללה בשעון (בשעוני האולטרה בלבד)
3. אסור לייבש עם פן: דוחף את המים פנימה למקומות שעדיף שלא יגיעו אליהם מים.
במידה והצלחתם מצויין!
במידה והנסיון לא צלח, לא אומרים נואש, יכול להיות שרק הסוללה נהרסה ולכן יש להחליף סוללה. (בשעוני האולטרה בלבד) בכל מקרה מקרים של מים וקורוזיה אינם חלק מהאחריות על השעון אך עדיין נעשה הכל על מנת לעזור לכם לתקן את התקלה ולכן בכל אופן יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
- 22
ראשית עליכם לראות שהורדתם את האפליקציה הנכונה: שעוני האולטרה: אפליקציית Me.Watch L12 Prime : SE Tracker 2 על מנת לסרוק את השעון חייב לבצע את האקטיבציה לסים דרך האתר שלנו ולהמתין שהסים יתחבר.
ללא סים עם חיבור לאינטרנט לא ניתן לבצע את החיבור\צימות בין השעון לאפליקציה של ההורים.
לא לבצע את הפעולה עם חיבור השעון ל-WIFI - רק באמצעות הסים!
במידה והצלחתם מצויין :)
במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
- 23
ראשית יש לבדוק אם השעון עובד ונמצא במקום עם קליטה. במידה והשעון לא מוציא ולא מקבל שיחות אנא פנו אלינו לתמיכה טכנית. שימו לב - כאשר השעון במצב כיתה (במידה והוגדר באפליקציה) השעון לא זמין לקבלת והוצאת שיחות והפיצ'רים באפליקציה לא יעבדו פרט לשיחות חירום. אם תרצו להפעיל את אחד הפיצ'רים יש לבטל את מצב הכיץה, להמתין מספר דקות ואז לנסות בשנית. במידה ושהשעון מוציא ומקבל שיחות ואינו נמצא במצב כיתה יש לבצע שלושה דברים בגר אקראי: 1. להתנתק מהאפליקציה ולהתחבר מחדש 2. לסגור את האפליקציה (שלא תעבוד ברקע) ולפתוח אותה מחדש. 3. לבטל את הצימות של השעון לאפליקציה ולחבר את השעון מחדש - יש לגלול עד למטה בעמוד הראשי באפליקציה (העמוד עם כל הפיצ'רים) ולבצע ניתוק\Ubind ולאחר מכן לסרוק את השעון מחדש.
במידה והצלחתם מצויין :)
במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ המספר 0512512025.
- 24
שעוני האולטרה אינם מגיעים עם פונקציית האזנה. אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות לבירורים נוספים בהקשר הזה L12 Prime: על מנת לבצע פעולת האזנה, איתור מיקום, מצב כיתה וכו'... יש לוודא שהשעון מחובר לאינטרנט באמצעות הסים ולא באמצעות WIFI.
במידה השעון מחובר לאינטרנט והצלחתם מצויין :)
במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
- 25
במידה ואין קליטה סלולרית כללית בשעון יש לבצע שחזור הגדרות יצרן באמצעות ההגדרות בשעון
בשעוני האולטרה:
כניסה להגדרות
גלילה עד למטה ולחיצה על "הגדרות שחזור"
לפני שמאשרים שחזור הגדרות יש לוודא שאחוז הסוללה מעל 30%. בזמן האתחול השעון יאתחל את עצמו ויופעל מחדש בעצמו. המסך יהיה חשוך לגמרי ולעיתים יופיע הלוגו של MeWatch המסך. אין לגעת בשעון עד שיופעל מעצמו. יכול לקחת עד 20 דקות
במידה והצלחתם מצויין!
במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
- 26
ראשית ישלנתק את השעונים מבלוטוס ומהWIFI במידה ומדובר בשעוני האולטרה. אם יש אפליקציות שהורדתם ועובדות ברגע יש למחוק און לאלתר. במידה והסוללה מתחממת בעת הגדרות הראשוניות של השעון, מדובר בהליך סביר שכן השעון לא מתוכן לשימוש כל כך מסיבי כמו בעת ביצוע ההגדרות הראשונות ולכן אל חשש מכך שהשעון יתחמם בהמשך אלא אם אתם מתכוונים לבצע שיחות ארוכות, לצפות בסרטונים לפרק זמן ממושך וכו'... יש לקחת בחשבון שמדובר בשעוני ילדים ואין לבצע בהם פעולות ממושכות שגוזלות המון אנרגיה כמו הורדת אפליקציות (ייתכן והם לא מותאמות) שיחות וידאו ארוכות וכו'... שיחות טלפון ושיחות וידאו ארוכות ושימוש באפליקציות כמו יוטיוב \ וואטסאפ או משחקים למינהם צורכים המון אנרגיה וצריכת סוללה בשל התחברותם לאינטנט ובשל הצגת סרטוני וידאו. אנו ממליצים לא להוריד אפליקציות משחקים מורכבות, לא לבצע שיחות ארוכות, לצפות צפייה ממושכת בסרטונים או לבצע שיחות וידאו ארוכות בשעון כדי למנוע את התחממות השעון על ידו\ה של הילד\ה.
במקרה והשעון ו\או הסוללה מתחממים כשהשעון אינו בשימוש (שיחות, אפליקציות וכו...) יש לפנות לשירות לקחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025 ולהסביר את התקלה.
- 27
כאשר מגדירים אנשי קשר בשעון יש לוודא שלא מוסיפים מקש קיצור דרך לאנשי הקשר.
הגדרת קיצור דרך בתוך איש הקשר תגרום לתקלה הבאה: קוד mmi לא חוקי.
יש למחוק את הקיצור דרך מאיש הקשר ולבצע שמירה מחדש.
שימו לב שהתקלה תופיע רק אם מחייגים לאיש הקשר ישירות מרשימת אנשי הקשר. במידה ותבצעו חיוג רגיל מהחייגן, השעון יאפשר ביצוע של שיחות יוצאות ויקבל שיחות נכנסות.
- 28
החלפת מסך בשעונים אינה מומלצת בשל העלות הגבוהה וסכנה שמשהו עלול להסתבך במגעים. כנ"ל לגבי החלפת רצועה.
במקום זאת אנו מאפשרים החלפה של השעון הישן בחדש בעלות פחותה יותר.
במידה ותרצו להחליף יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.