


Virtual Fence
הגדרת גדר וירטואלית
SIMPLE SETUP
מערכת הגדרות פשוטה
המאפשרת שליטה מלאה
דרך האפליקציה
700 mAh Battery
סוללת ליתיום
700 mAh

SOS
לחצן מצוקה
מחייג ל3-אנשי קשר
Video Calls
תמיכה בשיחות וידאו
וצ'אט
Hi-Speed 4G Network
תומך בטכנולוגיית הסלולר
4G
טלפון חכם לילדים
פשוט כמו פעם, חכם כמו היום!
שליטת אדמין מלאה

האזנה מרחוק

צפייה ואיתור מיקום

אבטחת שיחות

מצב כיתה




MeWatch First Phone
פשוט כמו פעם להורים של היום
תכונות ואפשרויות

טלפון הילדים MeWatch First Phone מציע פתרון מושלם להורים וילדים המחפשים איזון בין תקשורת, בידור ובטיחות. במחיר נגיש במיוחד בהשוואה לטלפונים רגילים, הוא מאפשר להורים להעניק לילדיהם מכשיר מתקדם מבלי להכביד על התקציב. הטלפון מגיע בעיצוב צבעוני ובשלל גוונים שמתאימים לילדים, עם מסך 2.8 אינץ' ואפשרויות שימוש פשוטות ומהנות.
מעבר לתכונות טכניות כמו GPS, שיחות וידאו, ולחצן SOS, הטלפון מציע חוויית שימוש מותאמת לילדים עם משחק חשבון ומשחקים בסיסיים שמעשירים את הלמידה והכיף. חוויית השימוש לילד היא מהנה ומעודדת עצמאות תוך שמירה על בטיחות, עם עיצוב מותאם לגודל ידיים קטנות וממשק ידידותי. תכונות כמו האזנה מרחוק, מצב כיתה וגדר גיאוגרפית מספקות להורים שליטה מלאה ושקט נפשי, תוך שמירה על פרטיות הילד והנאתו מהשימוש בטכנולוגיה.
זהו מכשיר שמשלב עיצוב מדליק, תכונות חינוכיות, ומענה טכנולוגי מתקדם — הבחירה האידיאלית להורים שרוצים יותר מטלפון רגיל או שעון ילדים.

הורים ממליצים

מפרט טכני
מסך 240X 320 חזק ועמיד
כפתור הגברת ווליום
כפתור כיבוי והדלקה + לחצן מצוקה
מצלמת סלפי קדמית

כפתור הנמכת ווליום
גפתור Backs אחורה
עיצוב הייטקיסטי מושלם

מצלמה אחורית ופנס
שקע טעינה Type C
-
האם השעון זקוק לסים על מנת לעבוד?השעון מגיע עם סים מובנה ועובד רק איתו. יש לבצע אקטיבציה לסים בלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/plans-pricing
-
הפעלתי את הסים והשעון לא מחייג - מה עושים?לאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא. לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
-
הפעלתי את הסים, איך אני יודע מה מספר הטלפון שלי?פשוט תחייגו לעצמכם באמצעות החייגן שבשעון. אם מופיעה ההודעה שרשת הסלולרית אינה זמינה צריך לקחת בחשבון שלאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא. לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
-
הפעלתי את הסים והשעון לא מתחבר לאפליקציהלאחר ביצוע התשלום באתר, זמן החיבור של הסים לקליטה סלולרית לוקח בין שעה ועד 5 שעות מול חברת הסלולר. (לרוב זה לוקח עד שלוש שעות). המערכת לחיבור הסימים לא עובדת בשבתות וחגים ולכן יש להמתין לצאת החג או ליום העסקים הבא. לא ניתן לחבר את השעון לאפיקציה במידה והשעון לא מחובר לאינטרנט באמצעות הסים יש להמתין עד הסים יתחבר ויוציא שיחות מהשעון ורק אז יש לחבר את השעון לאפליקציה. לשעוני האולטרה מדריך המלא לחיבור השעון לאפליקציה לחצו על הלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/post/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%A0%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%94-mewatch-k9-k10-ultra לשעוני L12 Prime מדריך המלא לחיבור השעון לאפליקציה לחצו על הלינק הבא: https://www.mewatch.co.il/post/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%A0%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%94-mewatch-l12?srsltid=AfmBOoq782y1C6xfHBKNyL_3BFl8HmEpVNsCwlDVFD1Rcy2c-qowPTqz לפני כל בדיקת קליטה סלולרית יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. איך מבצעים כיבוי מסך? לחיצה ממושכת על הכפתור הצדדי. או כניסה להגדרות המכשיר ולחיצה על כיבוי המכשיר.
-
למה Mewatch ולא שעונים אחרים?אמינות, איכות וטכנולוגיה! אנחנו השעון ילדים היחיד היום שתומך בטכנולוגיית דור 4 המאפשרת גלישת אינטרנט חזקה עם בסיס חומרה ברמה הגבוהה ביותר. השעוני האולטרה מבוססים מערכת אנדרואיד המאפשר הורדת אפליקציות כמו וואטסאפ, המאפשר להורה לשוחח עם ילדיו בשיחות וידאו ללא הפרעות וניתוקים. ניתן להגדיל את הזיכרון במכשיר על ידי הוספת כרטיס זיכרון במידת הצורך.
-
האם ניתן להוריד אפליקציות לשעון?לשעוני האולטרה כן, מערכת ההפעלה היא אנדרואיד ולכן ניתן להוריד אפליקציות לשעון כגון וואטסאפ, יוטיוב ועוד. שעוני הL12 Prime מגיעים עם משחק חשבון מובנה ולא ניתן להוריד אפליקציות נוספות.
-
האם ניתן לבצע שיחות וידאו?כן. בשעוני האולטרה ניתן לבצע שיחות וידאו עם אפליקציית הוואטסאפ בשעוני הL12 Prime יש אפליקצייה יעודית לשיחות וידאו
-
האם השעון עמיד במים?השעונים שלנו עמידים במים ברמת שטיפת ידים וגשם. חל איסור להכנס עם השעון למקלחת או לשחות עם השעונים. אין אחריות על נזקי מים.
-
האם השעון תומך בשפה העברית?כן. השעונים שלנו מגיעים עם השפה העברית מובנית
-
לאילו גילאים מתאים השעון?זה מאוד תלוי בהורה. על בסיס ההתנסות שלנו השעונים נרכשים לילדים מגיל 5 ומעלה על בסיס התאמת הדגם לגיל. דגמי ה-L12 Prime מתאימים לילדים מגיל 5 דגמי האולטרה מתאימים לילדים מגיל 7.
-
האם ניתן לראות את מיקום הילד בזמן אמת?כן. ניתן לצפות במיקום השעון כל עוד יש בו סוללה ואינטרנט וכל עוד ביצעתם חיבור של השעון לאפליקציה.
-
מה זה מצב כיתה?מצב כיתה הוא מצב שבו ההורה מגדיר שעות לפעילות השעון דרך האפליקציה. לדוגמא: הורה שהגדיר מצב כיתה לשעון 8:00 - 13:00 בעצם מנטרל את השעון לשימוש על ידי הילד וניתן רק להוציא שיחות חירום. הילד עדיין יכול לצפות בשעה. תזוזה של המסך תציג תמונה של "מצב כיתה".
-
לכמה זמן הסוללה מחזיקה?סוללה אמורה להחזיק מספר ימים כל עוד השעון לא עובד שעות נוספות. לשעוני הL12 Prime יש סוללה עם הספק של 670mAh השעון צריך להחזיק יומיים שלושה ללא שימוש או יום עד יומיים בשימוש סביר. לשעון K9 Ultra יש הספק סוללה של 950 mAh השעון צריך להחזיק יומיים שלושה ללא שימוש או יום עד יומיים בשימוש סביר. לשעון K10 Ultra יש הספק סוללה של 1080 mAh שעתיים - חמש שעות יותר מה-K9 Ultra
-
האם השעון מסתנכרן\מתחבר עם טלפון נייד?השעון הוא שעון טלפון ועובד עצמאית ולא יכול להתחבר לטלפון נייד. על ההורה לבצע התקנה של האפליקציה היעודית לשעון שרכש ולסנכרן את השעון עם האפליקציה. *חדש בשעוני האולטרה בלבד* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה. 5. סרקו את הברקוד בשעון
-
האם השעון מקבל הודעות וואטסאפ?לשעוני MeWatch K9 Ultra וMeWatch K10 Ultra ניתן להוריד וואטסאפ לשעון דרך החנות של גוגל. האפליקציה מאפשרת שיחות קוליות, שיחות וידאו, הודעות קוליות והתכתבות טקסט. שעוני MeWatch L12 Prime אינם תומכים בוואטסאפ. *חדש* שימו לב, וואטסאפ יכול להיות מחובר גם לשעון וגם לנייד בו זמנית. https://blog.whatsapp.com/one-whatsapp-account-now-across-multiple-phones כל מה שצריך לעשות הוא: 1. לפתוח את אפליקציית הוואטסאפ בשעון 2. במסך שמציג להזין את מספר הטלפון של המשתמש: לא להזין את מספר הטלפון של הנייד אלא במקום זאת ללחוץ על שלושת הנקודות בצידו העליון השמאלי או הימני של המסך. 3. לבחור באופציה של סריקת ברקוד 4. בטלפון הנייד הראשי - כנסו לוואטסאפ - לחצו על שלושת הנקודות בחלקו העליון השמאלי או הימני של המסך - בחרו הוספת מכשירים- יפתח לכם מסך סריקה. 5. סרקו את הברקוד בשעון
-
האם השעון עובד בחו"ל?השעון עובד בארצות אסיה ואירופה בלבד באמצעות סים מקומי.
-
מה ההבדל בין הדגמים?כל הדגמי האולטרה מאפשרים: איתור מיקום, מצב כיתה, שיחות וידאו באמצעות וואטסאפ. MeWatch K9 Ultra: SOS לחצן מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB 8 GB Memory 950 mAh 2מצלמות MeWatch K10 Ultra: SOS לחצן מערכת הפעלה אנדרואיד 9.0 RAM 1 GB 8 GB Memory 1080 mAh 2מצלמות דגמי הL12 Prime מאפשרים: האזנה מרחוק, צילום תמונות מרחוק, איתור מיקום, מצב כיתה, שיחות וידאו באמצעות אפליקציית הורים 2מצלמות MeWatch L12 Prime: SOS לחצן מערכת הפעלה יעודית RAM 128 1 GB Memory 670 mAh מצלמת סלפי
-
האם השעון מתחבר לאינטרנט דרך ויי-פיי?שעוני האולטרה: כן. ניתן להתחברת לאינטרנט גם דרך הסים וגם דרך ויי-פיי. L12 Prime: רק באמצעות הסים -אין אפשרות להתחבר באמצעות הווי-פיי
-
האם ניתן לשמוע מוסיקה דרך השעון?שעוני האולטרה: כן. מכיון שהשעון מבוסס מערכת אנדרואיד ניתן להוריד ספוטיפיי או לשים מוסיקה על כרטיס הזיכרון. L12 Prime לא
-
השעון אינו נדלקישנם מספר סיבות לכך שהשעון עלול לא להדלק: סוללה ריקה, סוללה לא תקינה (פחות סביר), השעון ניסה לבצע עדכון גרסא והפעולה הופסקה באמצע מאיזושהי סיבה, חדרו מים לשעון, השעון חטף מכה או נפל ומשהו השתמש בחומרה וכו'... שעוני האולטרה: במידה וניסיתם להטעין את השעון והוא לא נטען יש לפעול על פי השלבים הבאים: 1. להוציא את הסוללה מהשעון. מי שלא יודע איך להלן סרטון הסבר : https://youtu.be/Ox0P-dVjKmo 2. לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה והכיבוי (30 שניות). 3. להחזיר את הסוללה למקום ולוודא שהמגעים בסוללה נוגעים במגעים בשעון (שלושת הריבועים בסוללה נוגעים בהמגעים בשעון) 4. לחבר את השעון לטעינה למשך שעתיים לפחות. 5. לנסות להדליק את ההשעון מחדש. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025. L12 Prime: 1. המתנה של 48 שעות לצורך פריקת מתח של השעון והתרוקנות טוטאלית של הסוללה. 2. טעינת השעון למשך 4 שעות מינימום. 3. לחיצה ממושכת של 60 שניות על כפתור ההפעלה והכיבוי. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
-
חדרו מים לשעון והשעון אינו מגיב \ יש אדים על המסך מבפניםבמידה וחדרו מים לשעון יש לבצע מספר פעולות מיידית: 1. להוציא מיידית את הסוללה מהשעון. (בשעוני האולטרה בלבד) 2. לספוג את המים עם נייר סופג כמה שאפשר 2. להניח את השעון על השולחן כאשר המסך כלפי מעלה והחלק של הסוללה כלפי מטה. 3. להמתין ללא סוללה למשך 72 שעות לפחות. מה אסור לבצע: 1. אסור להטעין את השעון: עלול לייצר ולהאיץ את הקורוזיה בשעון 2. אסור להשאיר את הסוללה בשעון (בשעוני האולטרה בלבד) 3. אסור לייבש עם פן: דוחף את המים פנימה למקומות שעדיף שלא יגיעו אליהם מים. במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, לא אומרים נואש, יכול להיות שרק הסוללה נהרסה ולכן יש להחליף סוללה. (בשעוני האולטרה בלבד) בכל מקרה מקרים של מים וקורוזיה אינם חלק מהאחריות על השעון אך עדיין נעשה הכל על מנת לעזור לכם לתקן את התקלה ולכן בכל אופן יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
-
לא מצליח לסרוק את השעון באפליקציית הוריםראשית עליכם לראות שהורדתם את האפליקציה הנכונה: שעוני האולטרה: אפליקציית Me.Watch L12 Prime : SE Tracker 2 על מנת לסרוק את השעון חייב לבצע את האקטיבציה לסים דרך האתר שלנו ולהמתין שהסים יתחבר. ללא סים עם חיבור לאינטרנט לא ניתן לבצע את החיבור\צימות בין השעון לאפליקציה של ההורים. לא לבצע את הפעולה עם חיבור השעון ל-WIFI - רק באמצעות הסים! במידה והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
-
לא מצליח לבצע פעולות באפליקציית הורים לאחר סנכרון השעון עם האפליקציהראשית יש לבדוק אם השעון עובד ונמצא במקום עם קליטה. במידה והשעון לא מוציא ולא מקבל שיחות אנא פנו אלינו לתמיכה טכנית. שימו לב - כאשר השעון במצב כיתה (במידה והוגדר באפליקציה) השעון לא זמין לקבלת והוצאת שיחות והפיצ'רים באפליקציה לא יעבדו פרט לשיחות חירום. אם תרצו להפעיל את אחד הפיצ'רים יש לבטל את מצב הכיץה, להמתין מספר דקות ואז לנסות בשנית. במידה ושהשעון מוציא ומקבל שיחות ואינו נמצא במצב כיתה יש לבצע שלושה דברים בגר אקראי: 1. להתנתק מהאפליקציה ולהתחבר מחדש 2. לסגור את האפליקציה (שלא תעבוד ברקע) ולפתוח אותה מחדש. 3. לבטל את הצימות של השעון לאפליקציה ולחבר את השעון מחדש - יש לגלול עד למטה בעמוד הראשי באפליקציה (העמוד עם כל הפיצ'רים) ולבצע ניתוק\Ubind ולאחר מכן לסרוק את השעון מחדש. במידה והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ המספר 0512512025.
-
לא מצליח לבצע האזנה דרך האפליקציהשעוני האולטרה אינם מגיעים עם פונקציית האזנה. אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות לבירורים נוספים בהקשר הזה L12 Prime: על מנת לבצע פעולת האזנה, איתור מיקום, מצב כיתה וכו'... יש לוודא שהשעון מחובר לאינטרנט באמצעות הסים ולא באמצעות WIFI. במידה השעון מחובר לאינטרנט והצלחתם מצויין :) במידה ולא, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
-
אין קליטה סלולרית, לא מוציא שיחות, לא מקבל שיחות ואין קליטת אינטרנט.במידה ואין קליטה סלולרית כללית בשעון יש לבצע שחזור הגדרות יצרן באמצעות ההגדרות בשעון בשעוני האולטרה: כניסה להגדרות גלילה עד למטה ולחיצה על "הגדרות שחזור" לפני שמאשרים שחזור הגדרות יש לוודא שאחוז הסוללה מעל 30%. בזמן האתחול השעון יאתחל את עצמו ויופעל מחדש בעצמו. המסך יהיה חשוך לגמרי ולעיתים יופיע הלוגו של MeWatch המסך. אין לגעת בשעון עד שיופעל מעצמו. יכול לקחת עד 20 דקות במידה והצלחתם מצויין! במידה והנסיון לא צלח, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.
-
מה לעשות אם השעון מתחמם?ראשית ישלנתק את השעונים מבלוטוס ומהWIFI במידה ומדובר בשעוני האולטרה. אם יש אפליקציות שהורדתם ועובדות ברגע יש למחוק און לאלתר. במידה והסוללה מתחממת בעת הגדרות הראשוניות של השעון, מדובר בהליך סביר שכן השעון לא מתוכן לשימוש כל כך מסיבי כמו בעת ביצוע ההגדרות הראשונות ולכן אל חשש מכך שהשעון יתחמם בהמשך אלא אם אתם מתכוונים לבצע שיחות ארוכות, לצפות בסרטונים לפרק זמן ממושך וכו'... יש לקחת בחשבון שמדובר בשעוני ילדים ואין לבצע בהם פעולות ממושכות שגוזלות המון אנרגיה כמו הורדת אפליקציות (ייתכן והם לא מותאמות) שיחות וידאו ארוכות וכו'... שיחות טלפון ושיחות וידאו ארוכות ושימוש באפליקציות כמו יוטיוב \ וואטסאפ או משחקים למינהם צורכים המון אנרגיה וצריכת סוללה בשל התחברותם לאינטנט ובשל הצגת סרטוני וידאו. אנו ממליצים לא להוריד אפליקציות משחקים מורכבות, לא לבצע שיחות ארוכות, לצפות צפייה ממושכת בסרטונים או לבצע שיחות וידאו ארוכות בשעון כדי למנוע את התחממות השעון על ידו\ה של הילד\ה. במקרה והשעון ו\או הסוללה מתחממים כשהשעון אינו בשימוש (שיחות, אפליקציות וכו...) יש לפנות לשירות לקחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025 ולהסביר את התקלה.
-
בעיה בחיבור קוד mmi לא חוקיכאשר מגדירים אנשי קשר בשעון יש לוודא שלא מוסיפים מקש קיצור דרך לאנשי הקשר. הגדרת קיצור דרך בתוך איש הקשר תגרום לתקלה הבאה: קוד mmi לא חוקי. יש למחוק את הקיצור דרך מאיש הקשר ולבצע שמירה מחדש. שימו לב שהתקלה תופיע רק אם מחייגים לאיש הקשר ישירות מרשימת אנשי הקשר. במידה ותבצעו חיוג רגיל מהחייגן, השעון יאפשר ביצוע של שיחות יוצאות ויקבל שיחות נכנסות.
-
המסך נשבר. האם ניתן לתקן או להחליף?החלפת מסך בשעונים אינה מומלצת בשל העלות הגבוהה וסכנה שמשהו עלול להסתבך במגעים. כנ"ל לגבי החלפת רצועה. במקום זאת אנו מאפשרים החלפה של השעון הישן בחדש בעלות פחותה יותר. במידה ותרצו להחליף יש ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ במספר 0512512025.